Halaman

Thursday 7 July 2011

toing...toing...gud news(hati bunga2)

07/0/2011-5.45 p.m


blk2 kje jer dpt call from my bubu...


lagu tanpa-sixt sense dgr,2 name nyer hp sy bunyi...


bubu :as salam yg...
saya:w'salam
bubu:kat mane?
saya:kat umah br je sampi
bubu:ooo...
saya:np b?
bubu:b grk mlm ni..
saya:blk mane?..(sj buat2 xtau actually dh tau dia nk blk this week cume xtau bla)hikhikhik
bubu:blk kg lah
saya:kt td g besut..(sblm dia call dia ckp dia g bst 1 hari.tmpt berjaga dri untuk perhimpunan bersih)
bubu:blk dh...td adjust2 ngan peg.dia bg blk...
saya:oo..ok.(dlm hati rse cm nk guling2 jer,hepi wooooooo)
bubu:ok lah,t ada pape b msg ayg g.nk amek pas cuti bagai ni
saya:ok...
bubu:..............terus letak cm 2 jer.no kiss.hahahaha.gatal


ni yg sy tggu2 slama 4 bln.lame sgt xjumpe dia.i'm waiting 4 u cyg...mmuuahh




ada g satu part,waktu malam.tot..tot..tot...means msg bunyi.hehehehe


bubu:b xblh blk lg
saya:np?
bubu:coz ada raincon ni....
saya:em,yelah...(dlm hati emmaki perhimpunan bersih 2,sbb bnda 2 lah bubu sy blk kg lewat mlm 2)


msg benti takat 2 jer dh maghrib...


part lg....waktu mlm


saya:b kat ne?
bubu:kat kem lg
saya:ok


msg kali ni lame ckt.nk tls byk lah.hehehehe


bubu:b nk grk blk dh ni
saya:tgk jam kul 10 lbh(kul 10 lbh bru nk grk blk,rsu sgt ms 2)


part ni abes dh...ZzzzZZZzzzZZ


part last...


ada msg msk..pg2 buta..kul 4 mb...


bubu:b dh smpi ni yg
saya:ha?dh smpi??nek kpl terbang ker??


drive dr kelantan ke johor dr kul 10.30-4.00 pg...logik x??laju kan dia bwk kte...


ni lah saat2 aku tggu.miss him so much...i luv u syg...





No comments:

Post a Comment

dh abes bce?komen ckt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...