Halaman

Tuesday 18 October 2011

terhalang...

pernah x korg rse ape yg kowg nk sgt tp terhalang??
2 lah keadaan sy skang.
terhalang oleh keluarga...
kdg2 sy xphm knp dia xleh nk phm ape sy nk..
keinginan yg sy nk ni adalah 1 keperluan dlm hdp sy
rse nyer keinginan setiap owg kat dunia ni kot...
mmg btl,ape owg tua ckp kne dgr
tp.....perlu ker sy ketepikan keinginan sy 2??
sbnrnyer keinginan 2 adalah azam sy dr thn lps.ingat merealisasikan thn ni
tp nmpk gaya cm xmampu jd kenyataan....
sdh sgt....
sbb bnda nilah hbngn sy ngan my mom agak rengang n nk bertekak jer
mak...plz lah phm ape keinginan adk...



Apa yang kuinginkan saat ini?
aku ingin berteriak sekencang-kencangnya.
Apa lagi?
aku ingin menumpahkan air mata ini sebanyak-banyaknya.
Apa lagi?
aku ingin menolak perasaan yang bergejolak ini, bahwa ini semua adalah tidak benar.
Apa lagi?
Aku masih ingin tetap tersenyum.
Hadapi dengan senyuman, semua yang terjadi biar terjadi. Hadapi dengan tenang jiwa, semua kan baik-baik saja.


2 comments:

  1. ape yang ko nak smpi keluarga ko halang?

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu....keinginan n keperluan.t lah dh sedia aku ctr k...sdh sgt.ni jer jln terbaik aku luah...

    ReplyDelete

dh abes bce?komen ckt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...